Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
follower ke 63!!yesss!!
Saturday, 2 June 2012 • 14:43 • 4 comments
assalamualaikum.. 


mesti korang pelik kenapa nana post benda yang sangat remeh dan membosankan ni kan??
oit... jangan marah dulu (buat muka segan jap!!^_^) sebenarnya nana memang tunggu sesangat follower yang ke 63 ni...

blogger: apa istimewa sangat dengan nombor 63?
nana: 63??? tekalah..(^_^)..
blogger: tarikh nana nikah kot..hahahahha..
nana: umur nana baru 14 tahunlah...
blogger: tarikh nana open blog ke?
nana: taklah..
blogger: tak tahulah nana..cepatlah bagi tahu..(buat muka kesian kat nana supaya bagi tahu..)
nana: 63= 6 mac 1998 > birthday nana!! (terlampau excited)
blogger: laa..ye ke?(buat muka tak tahu...) ok..

korang nak tahu tak siapa blogger bertuah tu?
blogger bertuah tu ialah  http://mashaaini.blogspot.com/
lawa tak? lawa kan? comel pulak tu..^_^


hahahha..^_^ thanks akak masha!! nana sayang akak ( buat muka comel dan senyum sampai ke telinga)
maybe bagi korang nombor ni tak penting tapi bagi nana nombor ni penting sangat...nombor bertuah!!:)

p/s: lepas ni nak cari follower ke 631998 (hahaha..berangan je..tak pe.mana tahu nanti tercapai..^_^)


PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

coklat itu cantik??
part time???
last paper..^_^
tipu..
mid year examination
insan bergelar guru..
ICT LEARNING SMKBK


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome