Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
2 perkara dalam satu hari
Wednesday, 15 August 2012 • 23:11 • 0 comments
assalamualaikum..

dah bacakan tajuk kat atas tu?? what?! tak baca lagi? hey..pergi baca sekarang! kalau tak baca meh sini aku hempuk orang tu..*kejam!* hari ni banyak benda yang berlaku kat dunia, alam semesta, sekolah, negeri,pekan, kampung, bandar, planet, daerah and kelas. hehehehe..*gelak yang mempunyai maksud tersendiri* hari ni merupakan hari terakhir aku kat sekolah. bye sekolah..rindu kat kau..:( *cakap macam tak masuk sekolah lagi.* haiyoo..cuti 11 hari je sayang.. bukan setahun or selama-lamanya...banyak bende yang berlaku hari ni..

-->cikgu DOT

eh! bukan cikgu DOT sorang je tapi semua cikgu SMKBK..ha?! SMKBK tu ape? hey! tak kan korang tak tahu..SMKBK lhaa..sekolah yang famous tu..*famous kah? err..terdiam sebentar* tak ada sudu, tak ada  garfu, tiba-tiba je cikgu DOT senyum kat aku masa proses 'menyalam' dan ucap Selamat Hari Raya...sebenarnya, aku memang tak ngam dengan cikgu DOT sebab beliau selalu jeling aku..hahaha...jawapan yang tak munasabah!! *tergelak-gelak katak kat belakang rumah aku* hurmm..entahlah. aku pun tak tahu kenapa aku KURENG bahagia bila study dengan Cikgu DOT. aku banyak lawan cikgu tu..apa yang cikgu tu cakap aku buat bodoh je..hahaha..(anak murid durhaka)..tapi, aku tak pernah bermaksud nak sakitkan hati cikgu DOT..aku sebenarnya sayang sangat kat Cikgu DOT..sorry cikgu sebab saya selalu sakitkan hati cikgu..:D sorry..

--> adik angkat

siapa ada adik angkat? sila angkat kaki...hahaha.. hurmm..you know what..ni kali pertama dalam  hidup aku berangkat-angkat dengan orang lain. aku memang tak berminat nak berangkat-angkat ni sebab takut nanti tak ada siapa nak turun kan aku..ye lah..dah duduk kat atas, kenalah turun..hahaha..:P tadi masa rehat jumpa dengan adik angkat aku..err..memang aku tak pernah jumpa secara nak berbual..sebab aku ni busy tahap gaban dengan study aku mengalahkan budak universiti..



ct mariyam



nak jumpa pun kena update status kat facebook..haisyhh..!!tu lah zaman sekarang..dah tak main dah surat-surat layang ni..*bajet moden!!*..hurmm..aku memang nak adik perempuan and kakak sebab adik-beradik aku semua jantanman,,hahaha..aku ada tiga orang adik-beradik..aku yang tengah..kiri kanan, dua-dua lelaki..untung!! sebab semua baju perempuan tak perlu kongsi...hahaha..:D tapi, akulah anak yang paling pemalas sekali sebab aku hanya tahu duduk,on9, membuta, membaham dan study..kemas rumah sekali-sekala je..(jangan buat menantu!!)

errr..tu je lah yang aku nak ceritakan..mesti bosan kan? hurmm..haisyh!!siapa yang cakap bosan meh datang rumah aku, ajar aku untuk update blog supaya entry aku best..hahhahaha..:D
oklah bye..eh! lupalak.. ada pesanan untuk yang nak balik beraya:

 ♥ jaga diri baik baik
 ♥ jadilah pemandu yang berhemah bukan berkhayal!!
 ♥ kalau mengantuk berhenti untuk rehat (masa memandu)
 ♥ selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..:D
 ♥ kalau dah makan ketupat dan rendang tu jangan lupa hantar kat rumah aku guna Pos Laju!! * yes!!aku memang muke tak tahu malu*

ok lah..bye..wasalam..:D



PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

malas!!
ha?? result exam!!
my all..
kami just budak sekolah^_^
kenduri, kenduri, kenduri..
follower ke 63!!yesss!!
coklat itu cantik??
part time???
last paper..^_^
tipu..


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome