Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
cerita raya part I (kawan)
Friday, 7 September 2012 • 16:34 • 0 comments
assalamualaikum..
huihuihui,,korang buat ape tu...?? ha?! makan? huh! mentang-mentanglah dah raya, semua sibuk membuncitkan perut..nanti bile dah overweight baru nak menjerit macam kuntilanak* eh! kesah pulak aku..yelah mestilah aku kesah..korangkan si pinky omey-omey..hakhakhak..
eh! baru perasan..raya tahun ni memang kureng best kan? kan? kan? tapi adelah jugak yang best..*lol..cakap macam keling...cerita raye part I..*tirai dibuka...hewhewhew..

open house rumah Alissa..:)



ni semua classmates aku...elly, afyra, wanie, alissa, aku dan aina..
mase ni aku dengan member yang lain kat rumah Alissa sebab dia buat open house...memandangkan aku dah culik 3 orang jelitawan yang cantik molek yg pakai baju asrama tu daripada asrama sekolah buat sementara waktu,, aku diarahkan menghabiskan semua makanan mereka sehinggalah perutku yang kempis menjadi tebal kerana dipenuhi berdozen-dozen lemak* ok! ni aku tipu jea..:) hahaha..eh! kenape aku tinggi sangat??*puas fikir jawapan untuk soalan ni..


gunalah ubat gigi Darlie kerana ianya sangat berkesan untuk mengilaukan gigi anda!! nasib baik tak ade cili kat gigi..hehehe..jangan marah ae*tangan kat dada, buat mate juling..:P


semua single kecuali yang tudung hijau* eceh! siap promote lagi..:))


rumah ameera:)


ouh! kami merupakan jutawan fakir pokok kelapa..belilah produk kami yang sememangnye boleh memjadikan kulit anda berkedut seribu dan menjadikan muke anda seperti duckface..hahaha..mase ni ameera bawak aku dan eynna jalan-jalan kat kawasan taman..fuh! gempak beb! aku macam dah kene sawan bile masuk taman..haih maklumlah orang kampung masuk pekan..hahaa..ceh! macamlah aku tak biase masuk pekan..padahal dah tiap-tiap hari aku masuk pekan..yelah! aku sekolah kat pekan..*buat muke macam masuk bandar bukan pekan!:P jap! gambar eynna tak ade sebab eynna memang tak suke ambil gambar..:) eh! thanks untuk mak Ameera iaitu Acik Fiezah sebab dah layan kami dengan baik mase kami datang rumah acik..:)) *ala-ala gadis melayu..wekss..:P


maaf! aku memang syok sendiri..asyik gambar aku je..hahaha..:) thanks untuk ameera sebab sudi pinjamkan baju kuning ni..esok aku pulangkan ye baby..*entah-entah tahun depan baru pulangkan..hehe..:D

oklah..nak cerita tu je..tapi nantikan sambungan cerita tentang hari raya..to be continued...hahaha..:)) 

p/s: amin dah sembuh..tapi belum keluar hospital lagi..:D





PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

merdeka dan siti syazwani??
seronok!! hari raya..
2 perkara dalam satu hari
malas!!
ha?? result exam!!
my all..
kami just budak sekolah^_^
kenduri, kenduri, kenduri..
follower ke 63!!yesss!!
coklat itu cantik??


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome