Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
exam punye style
Sunday, 23 September 2012 • 23:45 • 0 comments
assalamualaikum..hai, hui, hoi!! haha..:)
exam punye style?? eh! adekah aku terkena sawan oppa gangnam style? ouh TIDAKK..ini hanye propa semata-mata*amacam ade gaye elly iskandar tak? ye! aku tau korang nak cakap aku ni macam Britney Spears kan?kan? bhahaha..:P

korang sedar tak yang dah nak akhir tahun? tak sedar? korang memanglah tak sedar sebab asyik online pesbuk dan burung twitter je sampaikan mate semakin rabun dan terpakse pakai lapan mate baru kau nampak balik...aku cakap orang, padahal aku same je.. haha..:) disebabkan exam dah dekat, aku terpakselah mendiamkan diri di pesbuk dan burung twitter untuk sementara waktu sebab aku memang takut gile dengan exam kali ni.yelah!! final exam ni..kau fikir mid year exam ke? kalau mid year exam bolehlah kau hentam kerome je nak jawab apa..kau nak jawab " nama awek saya Nana Suhana" pun boleh gak..lalalalala~

aku ni memang suka study last minit sebab aku takut lupa..tapi, kali ni tak boleh last minit..u know why?? sebab banyak tajuk yang aku kena baca..haih! kenapalah Dato' Najib tak bagi bawak buku mase jawab exam..kan bagus kalau ade peraturan macam tu..senang sikit hidup ni..tak payahlah aku baca semua tajuk sampaikan tak sempat aku dating dengan aaron ajis..sian aaron ajis aku..:P disebabkan tahap kerajinan aku yang melampau..aku dengan banggenya memaparkan gambar yang memang menunjukkan kepoyoan aku mase tengah study. ..silalah tengok!


tulisan cakar itik..hahaha.. :)


ni mase study sains..kau tengok tu..aku rajin kan?kan? sanggup aku buat nota kecik banyak-banyak cuma untuk exam je.. and aku nak nota tu untuk tahun depan jugak sebab aku malas nak pinjam buku budak form 1 dan form2..dah sah-sahlah diaorang kedekut kan?! nanti siap mintak upah coklat cadbury lagi sebab aku dah pinjam buku dia..huh! * haha..budak form 1 dan form 2 tahun depan, sila  BOOOOO kan akk kau yang memang bajet ni..hahaha..:)


matematik!! banyak aku tak faham..kadang-kadang aku main hentam je jawab paper maths tapi betul pulak jawapan ae...haishh pelik,pelik..eh! korang nak tau tak..kat dalam kelas aku, ade sorang student ni..gila weyh!! memang wa cakap sama lu, dia punya maths humak aii..terer...dia selalu tak datang sekolah, tapi exam still boleh score..waa tabik spring sama lu..haha...aku rase aku kena makan tutti frutti kot, baru aku boleh jadi genius maths *mengong~  ouh! lupe lak name budak tu *******(carik sendirilah!!)...dia baik and tak pernah sombong..:)


gambar kalkulator ni pun kene gak amek..kau tau kenape? ha! ni memang kena  tau..sebab.. kang kalau aku tak amik gambar dia ni, dia bantai buat hal mase aku nak jawab exam..nanti tetibe je kat skrin tu tulis "saya tak tau nak jawab ape--'" woi! kau jangan buat palat dengan aku kalkulator!..kang aku baling kau kat dinding baru tau..:P tak pasal-pasal bapak aku kena beli baru..haha..


aku memang rajin..*jangan jeles~ haha..:))


ha..dah, dah..tu je aku nak tunjukkan..ha? aku tau..tak penting pun sume ni...wei! suka hati akulah nak tulis ape..hahaha..:P oklah nak tidurlah..mate dah ngantuk ni..esok nak sekolah..luse nak ponteng sekolah..--' hahaha :P bye..good luck untunk akak and abang yang nak jawab PMR..do the best..:)) 
bye..assalamualaikum :)

p/s: jangan lupa study..tak kirelah, kau anak org kaya ke ? org miskin ke? study tu penting untuk menentukan mase depan kau...:))









PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

why single?
jamuan merdekaraya
cerita raya part I (kawan)
merdeka dan siti syazwani??
seronok!! hari raya..
2 perkara dalam satu hari
malas!!
ha?? result exam!!
my all..
kami just budak sekolah^_^


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome