Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
jamuan merdekaraya
Thursday, 13 September 2012 • 16:33 • 0 comments
Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia, Selamat Hari Raya..
hahaha.ouh! excitednye aku nak menaip entri yang memang akan mencairkan anda seperti peluh anda yang memang tengah mengalir sebab excited nak bace entri ni..*tolonglah.poyo je. aku puas perah oak ni sampai sebaldi santan aku dapat sebab nak fikir ape yang kena tulis kat blog ni..SAMBUNGAN ENTRY..ini merupakan drama bersiri lakonan nana suhana..ha?! lha. tak kenal ke nana suhana? alaa..awek yang poyo dan bajet tu lah..yang tengah hot kat dunia dia sendiri..haha..eh! balik pada tajuk kita
hari ni..Cerita Raya part II (Jamuan).

walaupun raya dah nak habis tapi aku dan 'krew penerbitan' tetap menggilekan diri untuk menghadirkan diri ke Jamuan hari raya yang diadakan di sekolah..sebenarnye pagi tu kena belajar macam biasa walaupun semua pelajar dipaksa pakai baju raya..hahaha. tapi,, aku dengan bangganye mengisyhtiharkan yang aku bangun lewat iaitu pukul 7 pagi..ouh!! 7 pagi..lambatnye aku bangun..haih, maklumlah..biasenya abang aku yang handsome tu yang tolong kejutkan..hari tu, dia demam pulak..jadi, tak de sesiapa nak kejutkan aku..huhu..kesian..dengan baju tak iron, tudung entah ke mana sebab diculik oleh jin mate toncet, buku tak bersusun..ouh TIDAKK..aku memang nak nangis je mase tu..dahlah aku yang uruskan urusan makanan..*yelah!! muke aku ni memang muke cap nasi ayam., aku tau tu..tak perlu nak cakap--'..aku pun tak pergi sekolah..frust gile weyh!sampai nak tidur balik..tapi bile aku call bff aku, dia suruh aku datang je sekolah.." wei! nana! kau datang je sekolah pukul 10..kau datang mase nak hantar makanan".*nampak sangatlah makanan lagi penting..:( hahaha..tapi aku pun buat muke ketat jelah datang sekolah..

bile masuk je sekolah, budak perempuan semua berlari ala-ala Kajol dengan Shah Rukh Khan tengah bercintan-cintun..semua cakap ayat yang same.." hai nana! wei!..,, aku ingatkan kau tak datang..risau aku." alololo..yes! aku memang heroin filem..aku diperlukan disini..jalan ala-ala diva untuk ke kelas 2 Efisien iaitu tempat membuncitkan perut....
ni lah gambar yang aku dapat terkam mase hari jamuan tu..yang tak de tu semua dah terbang..eh! tak pun dah aku telan..:P hahaha..jom terjah!!


adakah mereka ayu? ayu kan? kan? tolonglah cakap ye..nanti i belanja u baskin robbins..haha :P


alololo..comelnye..


kami budak suke merempat di pondok terbiar..=,=

 

mempersembahkan..juara ratu cantik dunia..NANA SUHANA*ceh! perlu ke caps lock? ameera??ouh! maaf anda make up artist jea..kejamnye aku..:D


aku yang sentiasa bajet ayu..dengan fairuz si budak hot..:)


mai beli otak-otak..mai beli otak-otak..yang sedang-sedang saja...yang penting, harganya murah..hakhakhak..:P * jangan salah faham! lol..haha :)






aku dan ameera, together-gether menggedik pergi kat cikgu kesayangan kiteorang...ouh..jangan jeles you all..ouchh!!



aku dan adek mariyam


eh! apakah ini?? curang ae?? ooo..bagi tau maryam dan amin..:) haha..joke!


awww..sweet baby!! jeles i..


fairuz-->" wei! aq ade kasut ni!!rock dan sexy gitu...kau ade?  takkan? so senyap!" *ayat hentam kerome..haha


silelah lihat muke kami yang sangat menawan..eh! mana aku? aku sepatutnye kene ade..yelah! aku kan watak utama..heroin gitu..abang cameraman lah ni..dia pulak yang sebuk nak bergambar..


hahahaha...ade pun aku..mane? alaa..yang bajet model tu lah..yang pegang pingang ala-ala jalan kat kapet merah tu..ha..!! yeyeye..tulah aku..macam manalah you all tak kenal i ni..apelah..ouh..sudah-sudah..nak muntah aku sebab terpakse gune ayat gediks ni..

okokok?? amacam..meriah tak? meriah kan? lalalala..i know it!!haha..oklah bye..nak sambung online twitter...bye..:D music background lagu oppa gangnam style..haha..i loukeee

p/s: aku nampak matang kan? ouh yea??!! haha..lol!




PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

cerita raya part I (kawan)
merdeka dan siti syazwani??
seronok!! hari raya..
2 perkara dalam satu hari
malas!!
ha?? result exam!!
my all..
kami just budak sekolah^_^
kenduri, kenduri, kenduri..
follower ke 63!!yesss!!


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome