Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
main masak-masak
Saturday, 26 January 2013 • 13:56 • 0 comments
Assalamualaikum .
Dah lama tak jengok blog ni. Busy uruskan homework , rumah tangga dan tuisyen. Hari ni saje curi masa  nak update blog ni. Dah baca tajuk entry kan? kan?

Ok! Hari ni saya nak jadi suri rumah sementara. Hehehe.*Kalau ibu tau saya cakap macam ni mesti ibu marah. Hari ni saya dah merajinkan diri nak masak makanan tengahari sebab ibu dan ayah pergi keluar dating.Eh! -,- sebagai seorang anak yang misali *sangat, saya kenalah masak untuk abang, nenek dan adik  yang sedang kelaparan.

Mula-mula nak mintak tolong abang masak tapi dia tengah membuta sambil gigit ibu jari kat sofa. Haha. Derhakanye saya. Saya ni memang dah tau masak, jadi, tak delah payah sangat nak masak makanan tengahari tu. Nak masak yang simple je. Tak payah nak western sangat!  Sayur goreng dan sambal telur. wahaha..K tak lawak Nana, tak lawak!


Ni bahan-bahan untuk sayur goreng. Ade sos tiram jugak tau. Lupe nak snap gambar cik sos tiram.



 Ni pulak bahan-bahan untuk buat sambal tumis telur.


Tadaaaaa!! haha.. siap!! resipi carik sendiri dalam internet. Gambar sayur tak delah. hehe..sorry :')

Yeayyy! dah boleh kawin. =P haha. Gurau! oklah. Saya nak sambung buat homework yang menimbun. Bubbye. =D

p/s : Dont judge the foods by its look. =D


PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

Tahun penting Batch 98!
Cuti, Kahwin, Makan =)
Rempit itu best!
Sebab sorang lelaki persahabatan kita putus!
Kegagalan masa lalu
Last Party
the G generations
Just The Way You Are
exam punye style
why single?


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome