Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
time machine
Sunday, 10 February 2013 • 17:02 • 0 comments
Assalamualaikum

Do not know why, and why I feel aimless. Aimless. Tak ade inspirasi untuk study. Tak de motivasi diri. Tak de matlamat. Ya Allah, kenapa dengan aku ni? kenapa? Tahun ni dahlah PMR. Semua semangat saya hilang macam dibawa arus. kenapa saya berubah?

Andai waktu dapat diputar semula, saya nak pergi balik ke zaman sekolah rendah. Zaman yang saya tak perlu jadi hipokrit. Saya cuma kena jadi diri sendiri. Tak de siapa pun yang kisah apa saya nak buat. Masa tu, saya cuma nak belajar dan fokus apa yang cikgu ajar. Tak peru fikir pasal benda lain.

Masa tu, tak de orang benci saya. Tak de orang nak sakitan hati saya. Tak de orang yang permainkan saya. Tak perlu menangis sebab benda yang bodoh dan tak mendatangkan sebarang faedah.

Masa tu, saya seorang yang bersemangat nak dapat banyak A dalam exam. Bersemangat nak dapat ilmu. Tapi sekarang? apa dah jadi? ...............................

Akhirnya saya terpaksa akur yang saya bukan budak sekolah rendah lagi. Saya bukan Nana yang selalu tersenyum walaupun masalah besar menimpa. Saya dah tak setabah dulu. :'( Saya perlukan inspirasi
Saya terpaksa akur yang masa takkan berputar balik. Masa akan tetap berjalan walaupun saya menangis dan berharap masa akan diputarkan semua. Ni semua cabaran hidup. This is just the beginning. Banyak lagi yang akan saya lalui.



"Ya Allah, permudahkanlah urusanku."


Allah berfirman yang bermaksud: “(Iaitu) orang yang beriman dan tenteram hatinya dengan mengingati Allah dengan mengingati Allah. Ingatlah (bahawa) dengan mengingati Allah itu, tenteramlah segala hati. (Surah al-Ra’d ayat 28)







#Batch 98 #6UM #2010 

p/s: “Don't cry because it's over, smile because it happened.” ― Dr. Seuss


PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

I wonder why you did this to me
main masak-masak
Tahun penting Batch 98!
Cuti, Kahwin, Makan =)
Rempit itu best!
Sebab sorang lelaki persahabatan kita putus!
Kegagalan masa lalu
Last Party
the G generations
Just The Way You Are


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome