Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
Maaf yang terbiar :'(
Monday, 8 April 2013 • 17:42 • 0 comments
Assalamualaikum.


Wajarkah saya menerima semua ni?
Saya dah minta maaf.
Tapi, dia tak maafkan saya. 
Atau
Dia dah maafkan tapi tak boleh lupakan apa yang saya dah buat.
Besar sangat ke kesalahan saya sampai saya dihukum sebegini rupa. 
Sejauh mana saya mampu bertahan?
Mungkin hari ini saya mampu bertahan apabila dibenci.
Tapi esok lusa saya tidak pasti.

Ya Allah, lembutkanlah hati dia agar dia bisa memaafkanku. 




PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

Busy
Ayah. :)
result Ujian 1
I'm trying ...
kami kaji sejarah
my days
Entry nak cepat
Surat Terakhir buat Ex
Sepetang bersama Eynna
time machine


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome