Nana Suhana♥
ENTRY TWITER FACEBOOK TUMBBLR ASK FM
Semakin jahat dan kejam
Sunday, 14 April 2013 • 08:35 • 0 comments
Assalamualaikum




Saya dah banyak berubah. Semakin jahat dan kejam. Ya! kenapa jadi macam ni?

#Dearawak :  Saya dah buat awak tertunggu-tunggu. Saya buat awak macam tak wujud je Saya selalu sibukkan diri saya supaya saya tak perlu jumpa awak. Saya kejam kan? 

#DearEynna : Sorry. Saya dah banyak sakitkan hati awak. Mood saya swing 360 darjah. Sorry, saya selalu susahkan awak. Tapi than ni last. Saya janji. lepasni saya dah tak susahkan awak. lepasni saya janji tak kan muncul depan awak. 



Till then, take care.


PASTFUTURE
MY WORDS
I am beautiful no matter what they say. Words can't bring me down. One day I 'll be a civil engineer ♥


ASK ME




OTHERS

 Readers




MONEY FOR FUTURE




MEMORY



BLOG ARCHIVE

Maaf yang terbiar :'(
Busy
Ayah. :)
result Ujian 1
I'm trying ...
kami kaji sejarah
my days
Entry nak cepat
Surat Terakhir buat Ex
Sepetang bersama Eynna


CREDIT

Template :N.Afiqah
Basecode :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Best View : Google Chrome