Monday 22 October 2012

Just The Way You Are


assalamualaikum..


hai.korang ape khabar? maaflah sebab dah lame tak update blog ni..lame ke?? aku sentiase sibuk dan tak ada idea nak tulis ape kat blog ni.. tapi, sekarang aku dah ade cerita yang aku nak story mory dengan korang..ouh yea?! sila teruja. lalalala~ entry ni panjang sikit. jadi, kalau yang malas nak baca tu, bolehlah sambung baca esok atau lusa. hari ni aku nak bercerita pasal kawan baik aku punya birthday. actually birthday dia 23/10.. tapi, aku saje nak update awal sebab lepas ni aku sibuk sikit..maklumlah PM tak diiktiraf!..




Sarena bt Zainudin. tu name kawan baik aku. dia ni seorang yang simple tapi penuh dengan kejutan.. seorang yang sentiase tenang walaupun taufan atau ribut melanda..erk!--' ok, fine! ni aku tipu je :P dia sentiasa sabar. seorang yang pendiam kalau korang baru pertama kali kenal dia. seorang yang kau boleh share cerita dengan dia sebab dia ni pandai simpan rahsia dan sangat memahami perasaan orang lain. yes! she can be a good wife..ouh! *Eynna, please lempang saya!  dia ni ade satu sifat yang susah aku nak jumpa kat orang lain. Jujur! sejujur aku ni pun, aku tak boleh nak lawan kejujuran dia..ouh yea?







 dia biasa je kan? macam yang aku cakap tadilah..simple..:) mase mula-mula aku nampak dia, aku rase dia ok je...dan aku langsung tak terfikir yang dia akan jadi kawan baik aku. bila dah lame aku kenal dia, aku rase dialah kawan yang paling baik dan rapat dengan aku selepas ameera. walaupun kiteorang baru setahun kenal, tapi aku rase macam dah bertahun-tahun kenal dia.. dia ni kawan yang akan selalu sokong kawan dia dari belakang.. dia akan tegur ape yang patut ditegur. tapi, dia tak pandai pujuk orang :P aku rase dia anak manjalah..hahaha..jangan marah ae.? :D



sarena ni kalau pergi mana-mana mesti takkan lupe belikan aku ole-ole..dia tak kedekut macam aku.!! semua barang yang dia beli, aku simpan dalam kotak pinky..hahaha :P tapi, kalau dia bagi makanan aku makanlah, takkan nak tunggu 10 tahun akan datang baru aku makan. hok aloh--' eh! jangan salah faham! aku memang tak pernah mintak pun suruh dia belikan bende tu semua. tapi, dia yang bagi..awesome kan beliau? *eceh! Eynna, lepas ni kena belanja saya ais krim seposen! lalala~ bile orang dah bagi tu, takkan aku nak tolak kan..walaupun berat hati ni nak tolak. :P





ha! kan aku dah cakap.. sarena ni memang pemurah..hari ni dia dengan ikhlasnye telah bagi aku gula-gula kapas..wow! dia macam tau-tau je yang aku tengah mengidam nak makan gula-gula kapas..thanks a lot! :D erk?!--' ha? awat ade popcorn pulok? haha..aku saje nak letak gambar tu kali..u know why? ayah aku yang belikan popcorn tu..alololo..thanks ayah..lain kali kalau akak tengok wayang tolong sponsorkan tau? *muke mintak penampar.. ^-^ aku sebenarnye nak bagi tau korang yang aku tulis entry ni sambil makan gula-gula kapas..hehe.. jangan jelly.. :P aloh! boleh beli sendirikan? banyak kat kedai mak tom tom..


 
 
alololo..comelkan? hewhewhew..puas aku carik gambar ni.. akhirnye jumpe jugak! yeah! *flip hair. 


khas untuk awak, Sarena! bukak hadiah tu baik-baik tau.penat saye balut!! haha :D

" eynna! saye nak mintak maaf kalau saye pernah buat salah kat awak. saya tau saya memang annoying kan? yeah! i know,.. :D saye harap awak suka hadiah yang saya bagi kat awak tu..simple jekan hadiah tu..sorrylah. tak dapat nak beli iphone 5 untuk awak..tak mampulah :) saya just nak awak tau, walaupun masa tu berjalan, saya nak awak tetap ingat semua kenangan persahabatan kita sampai bila-bila. jangan pernah lupa kan saya..masa tu tak akan berhenti untuk tunggu kita, jadi penuhkan masa awak dengan perkara yang berfaedah dan mampu buat awak ingat zaman muda awak*ok! awak dah tua! hahaha.. ingat! Tak kira macam mana teruk pun hidup kita, bangun and bersyukur dengan apa yang kita ada. Dekat luar tu ramai yang lagi teruk dari kita..!! ok?! jap! saya nak jadi PENGAPIT awak mase awak kahwin..eceh! tak tau malu langsung..:D HAPPY BIRTHDAY SARENA!! "

akhir sekali, saye nak cakap yang saya rase saya ni macam Neelofa! haha :D sila bagi penumbuk! :P

No comments: